Data e postimit: 2014-08-22 13:34:17
Lexime: 3021
Thënie të mencura
Lloji: Fjale te urta
Tema: shoqërore
Autori: Fejz demiri
Shkolla: GJON .NIKOLL .KAZAZI
Klasa: 11
Qyteti: Gjakovë
E-mail: feiz-12@hotmail.com


1.E hap njëri,të tjerët vijnë pas !


2.Kur s'dëshiron të ma japësh ,si ta kërkoj !

Vepra te ngjashme
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Analize letrare · Tema: shoqërore
1.Shëndosh të jemi Zot i madh,gjërat e tjera vijnë dal nga dal ...!
Autori: Gerti pnishi · Lloji: Poezi lirike · Tema: Per shendetin e tokës
Toka Toka e tharë Po dëshiron bardhësi Po dëshiron lagështi A e di? Në kete tok Gjdo gjë ndryshon Çarja tokën E rrethon, Uji e kthen Ne jetën e vet QË E KA ME SHËNDET.
Autori: Dejvis Rama · Lloji: Thenie · Tema: Shprehje frymezuese nga Nënë Tereza
1. Të duash do të thotë të bësh gjëra të vogla me dashuri të madhe. 2. Mos i prisni kryetarët. Bëjini gjërat vetë, njëri për tjetrin. 3. Fjalët e mira mund të jenë të shkurtra dhe të lehta për t’u thënë, por jehona e tyre ës...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Gjuha shkon ka ti japësh !
Autori: Rina Cakrani · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: evropa,shoqeria,shqiptaret
Evropa.Sa herë që e dëgjoj këtë emër,në mendje më vijnë rrugët e Milanos,kulla Eiffel në Paris,autobusët e kuq të Londrës,dhe kështjella mbretërore e Madridit.Një kontinent I cili gjatë mijëra vjetëve,ka përjetuar lindjen dhe zhvillim...
Autori: Ardit · Lloji: Analize letrare · Tema: Vlora
Vlora mbetet një nga qytetet bregdetare më te bukura.Shumë pushues nuk kanë hezituar të vijnë në qytetin e bukur për shumë arsye. Për rivierën e mrekullueshme, ujin e kristaltë, historikun e qytetit.Bregdedi i Blores eshte i gjithi i paster ...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: Dikur
Kur luaja me ty përmallohesha kur zihesha me ty pendohesha Sot kërkoj në kujtime se mos të gjej ty Dikur...
Autori: Sara Hyso · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Kujtoj me mall dhe nostalgji atë moshë të humbur të fëmijërisë sime të hershme”
Fëmijëria! Çfarë mund të thuash për fëmijërinë? Shume gjëra sepse është një nga periudhat më të bukura të jetës. Që nuk ka dhimbje, por ka vetëm gëzim,lumturi dhe hare. Në moshën e fëmijërisë ke kohë të bësh çfarë të duash d...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Nëse dëshiron sukses ,duhet të kesh përkushtim !
Autori: Armela Reshiti · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Të ndryshëm , por gjithëashtu të barabartë
A është e vërtetë që të gjithë jemi njësoj? Apo jemi të gjithë të ndryshëm? Njerëzit duket se argumentojnë pafund për këtë temë. Merrni parasysh skenarët e mëposhtëm: “Ai thotë se nuk dëshiron vëmendje. Por a ia shikonit f...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Ylberit C'është ai shall Me shtatë ngjyra Eshtë ylberi tha Edlira Kush ylberin e kalon Bëhet ai që dëshiron
Autori: Kevin Çika · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: E kaluara
E kërkova nëpër mure të vjetra, mes shkarravinash emrin tim të shkruar me shkumësa E kërkova me shpresë mos gjeja, trupin tim prej lecke të baltosur. E kërkova në zall se mos ndoshta jehonën e zërit tim dëgjoja Kërkova në ferr...
Autori: Liridona Isufaj · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Miqët
Miqtë luajnë një rol të rëndësishëm në jetën e një personi. Ata inkurajojnë kur njëri është i trishtuar, ata argëtojnë kur dikush është i vetmuar, dhe ata dëgjojnë kur dikush ka probleme. Nuk janë të varieteteve të miqve: bashkë-pu...
Autori: ardonita deliu · Lloji: Gjeegjeza · Tema: gjegjeza
Të gjithë sa shkojnë, Me këmbë e coptojnë, Të gjithë sa vijnë, Me këmbë e grijnë. rruga Mbi dy brigje, qëndron shtrirë, Këmbët n'ujë ngulur mir...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com